Квитки Розклад Маршрути Зупинки Оплата Питання Про нас Контакти Мобільна
версія

Часто задавані питання

Правила перевезення пасажирів на міжнародних рейсах
З правилами перевезення пасажирів на міжнародних рейсах Ви можете ознайомитись тут
Де я можу купити квиток?
Дивіться інформацію на нашому сайті (розклад, вартість, умови поїздки та інше) та робіть там замовлення. Вся інформація є актуальною. Рахунок для оплати та квитки надсилаються на вашу адресу електронної пошти. Форми оплати: банківський переказ, PayPal.
Чи можна змінити в квитку дату відправлення?
Змінювати дату та/або час виїзду на нову можна відповідно до умов, зазначених у рахунку, але не пізніше ніж за 24 години до вказаної в квитку старої дати та часу поїздки. Але при цьому слід враховувати години роботи агентства. Співробітники агентства можуть змінити дату лише у робочий час (з понеділка по пятницю з 10:00 до 18:00 за німецьким часом, крім вихідних та святкових днів). На деяких маршрутах зміна дати неможлива (дивіться інформацію в рахунку для оплати).
Чи можна відмовитись від поїздки?
Відмову від поїздки необхідно оформити не пізніше ніж за 24 години до відправлення автобуса. Але при цьому слід враховувати години роботи агентства. Співробітники агентства можуть опрацювати запит на відмову від поїздки тільки в робочий час (з понеділка по пятницю з 10:00 до 18:00 за німецьким часом, крім вихідних та святкових днів). У разі несвоєчасної відмови від поїздки компенсація не виплачується. Купуючи квиток в обидві сторони, пасажир має право відмовитись від поїздки повністю (туди і назад) або від зворотної поїздки, при цьому відмовитися тільки від поїздки туди неможливо.
Оформити відмову від поїздки можна надіславши запит на електронну адресу info@euro-bilet.com або за формою зворотного звязку на сайті агентства (https://euro-bilet.com.ua/contact). Після обробки запиту пасажиру надсилається підтвердження про відмову від поїздки. Також можна оформити відмову від поїздки будь-яким способом, вказаним у квитку.
У разі відмови від поїздки стягується штраф. Сума штрафу залежить від правил та умов перевізника. Сума штрафу зазначається відсотково у рахунку, який отримує замовник після здійснення замовлення. У разі несвоєчасної відмови від поїздки компенсація не виплачується. Купуючи квиток в обидві сторони, пасажир має право відмовитись від поїздки повністю (туди і назад) або від зворотної поїздки, при цьому відмовитися тільки від поїздки туди неможливо.
Багаж
Безкоштовно дозволяється перевозити:
- Певна кількість багажу – норми для кожної поїздки визначаються окремо. Інформація щодо умов провезення багажу по кожному конкретному рейсу відображена на сайті. Крім цього, ця інформація публікується в рахунку для оплати, який замовник отримує після здійснення замовлення.
- Ручну поклажу, яка має бути в салоні автобуса у пасажира. Ручна поклажа знаходиться під ногами або на багажній полиці. Заборонено розміщувати ручну поклажу у проході салону автобуса.
- Пасажирам – дітям за відсутності іншого багажу дозволяється безкоштовно провозити дитячий візок (тільки у складеному вигляді).
- Пасажирам-інвалідам дозволяється безкоштовно провозити інвалідний візок (тільки у складеному вигляді).
Додатковий багаж приймається до перевезення лише за наявності вільного місця у багажному відділенні автобуса та за окрему плату. Вільне місце у багажному відділенні визначає водій на посадці, зважаючи на загальну кількість пасажирів в автобусі, розподіл по містах та інші фактори. Перевізники рекомендують провезення додаткового багажу узгоджувати з перевізником/перевізниками заздалегідь (не менше ніж 7 робочих днів до поїздки).
Чи можна брати із собою в поїздку собаку, кішку чи іншу тварину?
Провезення тварин не дозволено.
Чи можна з автобусом передати посилку?
Згідно з правилами, вантаж без пасажира до перевезення не приймається.
Що таке "відкрита дата"?
Якщо дата зворотної поїздки не відома, у квитках позначено статус "відкрита дата" ("open", "offen").
Квиток з відкритою датою дійсний 6 місяців від дати покупки квитка. Можливий також квиток з відкритою датою дійсністю 18 місяців – у цьому випадку термін придатності квитка з відкритою датою вказаний у квитку.
До моменту посадки до автобуса пасажир зобовязаний поїздку з відкритою датою зареєструвати на обраний ним рейс. Пасажири, які мають при собі незареєстровані квитки з відкритою датою поїздки на рейси, не допускаються.
Закрити дату можна надіславши запит на електронну адресу info@euro-bilet.com або за формою зворотного звязку на сайті агентства (https://euro-bilet.com.ua/contact). Після обробки запиту пасажиру надсилається підтвердження про реєстрацію на обраний ним рейс.
Підтвердження дати зворотного виїзду можливе лише за наявності вільних місць. Квиток із відкритою датою на деяких маршрутах неможливий.
Чи можу я бронювати певне місце у автобусі?
У більшості випадків бронювання певного місця неможливо. Проте водій автобуса буде уважним до побажань кожного пасажира.
Чи може неповнолітня дитина подорожувати без супроводу?
Діти та неповнолітні, яким не виповнилося 16 років, дозволяється проїзд в автобусі лише в тому випадку, якщо вони представляють завірену копію дозволу від батьків та супроводжуються під час поїздки особою, якій вже виповнилося 18 років. Неповнолітні люди віком від 16 років допускаються до поїздки за наявності завіреної копії дозволу від батьків. Ми просимо Вас також звертати увагу на умови перевезення дітей у країнах транзиту та країні прибуття.
Які послуги входять у вартість квитка?
У вартість квитка входить перевезення пасажира та його багажу від пункту відправлення до пункту прибуття, зазначеного у квитку. Під час рейсу Перевізник може надавати додаткові послуги, наявність чи відсутність яких залежать від напрямку, тривалості рейсу та модифікації автобусів перевізника - платні (буфет, телефон), безкоштовні (наявність стюардеси, відео, туалет, кондиціонер, пледи, Wi-Fi, 220V, кавовий апарат, вбудований індивідуальний мультимедійний екран (без навушників) і т.д.). Перевізник гарантує зупинки або технічні стоянки не рідше, ніж кожні 4,5 години, якщо вони не суперечать ПБДР та не загрожують безпеці пасажирів та їх речей.
2006 – 2024 © EURO-BILET
КВИТКИ НА АВТОБУС DE → UA
Телефон в Німеччині: +49 5321 388 9033
Телефон в Україні: +380 914 81 9033
Способи оплати