Для поліпшення якості послуг ми використовуємо файли Cookies. Для отримання додаткової інформації ознайомтеся з політикою конфіденційності.
Квитки Розклад Маршрути Зупинки Оплата Питання Про нас Контакти Мобільна
версія

Часто задавані питання

Правила перевезення пасажирів на міжнародних рейсах
З правилами перевезення пасажирів на міжнародних рейсах Ви можете ознайомитися тут
Де я можу купити квиток?
Квиток можна придбати в Інтернеті на сторінці www.euro-bilet.com.ua або в нашому офісі.
Чи можна поміняти в квитку дату відправлення?
Дату можна змінювати раніше, ніж за 24 години до відправлення автобуса за умови наявності вільних місць.
Чи можна відмовитися від поїздки?
Відмова від поїздки необхідно оформити не пізніше, ніж за 24 години до відправлення автобуса. При несвоєчасному відмову від поїздки, компенсація не виплачується. Пасажир має право відмовитися від поїздки повністю (туди і назад) або від зворотного поїздки, відмовитися тільки від поїздки туди неможливо.
Чи можна брати з собою в поїздку собаку, кішку або іншу тварину? Чи можна брати з собою велосипед?
Провезення тварин, велосипедів і предметів меблів не дозволений.
Чи можна з автобусом передати посилку?
Згідно з правилами вантаж без пасажира до перевезення не приймається.
Як довго дійсний квиток?
Квиток з відкритою датою дійсний 6 місяців з дня продажу. Звичайні квитки з фіксованою датою дійсні тільки в день поїздки.
Що таке "відкрита дата"?
Якщо дата зворотної поїздки невідома, в квитках позначений статус "відкрита дата" ("open", "offen"). В цьому випадку пасажир повинен звязуватися з представником автобусної фірми в країні виїзду і повідомляти його про бажану дату виїзду. Підтвердження дати зворотного виїзду можливо тільки при наявності вільних місць.
Чи можу я бронювати певне місце в автобусі?
У більшості випадках бронювання певного місця не можливо. Проте, водій автобуса буде уважний до побажань кожного пасажира.
Може неповнолітня дитина подорожувати без супроводу?
Діти і неповнолітні, яким не виповнилося 16 років, дозволяється проїзд в автобусі тільки в тому випадку, якщо вони представляють завірену копію дозволу від батьків і супроводжуються під час поїздки особою, якій вже виповнилося 18 років. Неповнолітні люди старше 16 років допускаються до поїздки при наявності завіреної копії дозволу від батьків. Ми просимо Вас також звертати увагу на умови перевезення дітей в країнах транзиту і країні прибуття.
Які послуги входять у вартість квитка?
У вартість квитка входить перевезення пасажира та його багажу від пункту відправлення до пункту прибуття, зазначеного у квитку.
Під час рейсу Перевізник може надавати додаткові послуги, наявність або відсутність яких залежать від напрямку, тривалості рейсу і модифікації автобусів перевізника - платні (буфет, телефон), безкоштовні (наявність стюардеси, відео, туалет, кондиціонер, пледи, Wi- Fi, 220V, кавовий апарат, індивідуальний вбудований мультимедійний екран (без навушників) і т.д.).
Перевізник гарантує зупинки або технічні стоянки не рідше, ніж кожні 4,5 години, якщо вони не суперечать ПБДР і не загрожують безпеці пасажирів та їхніх речей.
2006 – 2020 © Euro Bilet
Розклад і продаж квитків на автобуси
Телефон в Україні: +380 444 992 842
Телефон в Німеччині: +49 5321 388 9033
Зателефонувати по Skype
Способи оплати